CELEBRATE 90 YEARS TOA CORPORATION !!

CELEBRATE 90 YEARS TOA CORPORATION !!

TOA CORPORATION CELEBRATES 90 YEARS OF PROVIDING THE BEST SOLUTIONS IN COMMUNICATION AND SOUND SYSTEMS

 

With decades of experience and expertise in delivering communication and sound system solutions tailored to consumer needs, TOA Corporation proudly celebrates its 90th anniversary this year.

 

From producing microphones since 1934 to becoming a leading provider of sound system solutions, TOA’s success stems from continuous innovation and strong support from customers, business partners, and employees.

TOA Corporation’s CEO, Taniguchi Masahiro, expressed gratitude for the ongoing support, stating, “Thank you for your support over the years, and we look forward to continuing this journey together in the future.”

In Indonesia, TOA products are marketed by the exclusive agent PT TOA Galva Prima Karya. Customers can purchase them through TOA Indonesia’s authorized dealers or e-commerce platforms.

For more information and the latest news about TOA products in Indonesia, follow TOA Indonesia on Facebook, Instagram (@toa.indonesia), YouTube (TOA Indonesia), and TikTok (@toaindonesia).

=========

TOA CORPORATION 90 TAHUN BERKARYA MENGHADIRKAN SOLUSI TERBAIK SISTEM KOMUNIKASI & TATA SUARA

Berbekal pengalaman dan keahlian selama puluhan tahun menghadirkan solusi sistem komunikasi dan tata suara yang mampu memenuhi kebutuhan konsumen, TOA Corporation pada tahun ini dengan bangga merayakan ulang tahun ke-90.

 

Komitmen untuk terus memberikan solusi inovatif dalam perkembangan kebutuhan masyarakat akan kualitas suara yang mumpuni, mengantarkan TOA dari lini produk mikrofon sejak tahun 1934 hingga kini dikenal luas sebagai penyedia solusi sound system terbaik. Tentunya, pencapaian yang berhasil diraih TOA juga tidak terlepas dari dukungan pelanggan, mitra bisnis dan karyawan selama ini.

CEO TOA Corporation, Taniguchi Masahiro pun turut menyampaikan “Kami mengucapkan terima kasih atas dukungan yang telah diberikan selama ini dan berharap untuk terus melanjutkan perjalanan ini bersama di masa depan.”

Saat ini, produk-produk TOA di Indonesia dipasarkan oleh agen tunggal PT TOA Galva Prima Karya yang bisa didapatkan secara offline melalui dealer-dealer resmi TOA Indonesia yang tersebar di seluruh Indonesia dan secara online melalui e-commerce.

Untuk informasi lebih lanjut dan berita terbaru seputar produk TOA Indonesia, ikuti kanal media sosial TOA Indonesia di Facebook TOA Indonesia, Instagram @toa.indonesia, Youtube TOA Indonesia, dan TikTok @toaindonesia. 

Scroll to top